De Rabo Club-supportactie heeft voor de KBO € 180,78 opgebracht.

Iedereen bedankt voor het stemmen!!

———————————————–

Doe mee op Rabobank.nl/clubsupport

Kunnen we op uw stem rekenen?

Ben je lid van de Rabobank? STEM dan van 4 t/m 26 september op KBO Afdeling Lage Zwaluwe.

Dit jaar is het mogelijk om te stemmen via de Rabo App of als je ingelogd bent, op de website van Rabobank. Vraag ook aan familie, vrienden en kennissen of zij lid zijn van Rabobank Amerstreek, zodat zij hun stem uitbrengen op KBO Afdeling Lage Zwaluwe. Elk lid ontvangt 3 stemmen die hij/zelf kan verdelen (max. 1 stem per club/vereniging).

Let op: Alleen leden van Rabobank Amerstreek mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid.

Wil je graag KBO Afdeling Lage Zwaluwe steunen, wordt dan lid van de Rabobank. Vraag het Rabobank Lidmaatschap aan zodat je straks jouw stem uit kunt brengen.

Bestedingsdoel: De vereniging zet zich in voor het bevorderen van de zelfredzaamheiden het tegengaan van vereenzaming van ouderen, door het organiseren van activiteiten en het geven van voorlichting ten behoeve van ouderen. De realisatie van deze activiteiten is mede afhankelijk van financiële bronnen (extern) teneinde het voor de ouderen financieel haalbaar te houden.