Jaarlijkse ledenvergadering KBO 19 april 2024.
Op vrijdag 19 april waren we met 66 leden bijeen bij De Belhamel voor de jaarlijkse ledenvergadering.
Na de koffie met een appelflap opende Erik het officiële gedeelte met een korte herdenking voor de leden die ons afgelopen jaar ontvallen zijn en zieken die vandaag niet aanwezig konden zijn.
In verband met de diversiteit van de leden wordt de naam van KBO Lage Zwaluwe gewijzigd in Kom Bij Ons.
Nadat het financieel verslag was goedgekeurd was het tijd om de leden te vragen om enkele wijzigingen in het bestuur goed te keuren.

Erik Orie is benoemd als voorzitter en Kees Bastiaansen als nieuw bestuurslid.
Marjo Bastiaansen vraagt aandacht voor het Project Fietsmaatje. Dit project is bedoeld om fietsen weer mogelijk te maken voor alle mensen met een beperking, niet alleen voor mensen die in een zorginstelling verblijven. In elk dorp in de gemeente Drimmelen komen fietsen beschikbaar. Vraag is of er mensen zijn die over de invulling van dit project mee willen denken. (Verdere info of uw aanmelding kunt u doorgeven via tel.nr. 06-18485486 en/of het emailadres info@fietsmaatjesdrimmelen.nl.)

Na de vergadering konden we gebruik maken van een koud en warm buffet en was er muziek van De Intro’s. Er werd gedanst, polonaise gelopen en zelfs “geschaatst”.
Kortom, het was een heel gezellige middag.